Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi IJsselstein. Meer weten? Ontdek meer
L
24 jun 2026 om 10:51
Alles was verkeerd en niet lekker. Personeel was heel onbeleefd en bijdehand toen ik belde dat de bestelling verkeerd is gegaan.
Aireen
24 jun 2026 om 9:10
altijd prima en verrassend snel dit keer.
Vincent
23 jun 2026 om 23:28
30-45min (volgens Thuisbezorgd) werd 1uur en 30min. Absurd. Verder was het eten heerlijk en de prijs goed.
Mischa
21 jun 2026 om 22:50
Was prima
Bregt
19 jun 2026 om 20:59
Jammer dat het toelaat was en te warm geen koeltas met dit weer is niet slim
Marianne
18 jun 2026 om 20:06
het eten was heerlijk
Barbara
15 jun 2026 om 16:17
De bezorging blijft onwijs lang en onvoorspelbaar, maar de sushi is altijd goed.
Yulia
14 jun 2026 om 20:36
Too long to wait and had to pick up by ourselves . Rice overcooked and all tastes are the same.
Shirley
14 jun 2026 om 11:57
Snelle bezorging en top service. Zelfs op de zaterdagavond ;) In de opmerkingen een aanpassing gevraagd en dit werd rijkelijk opgevolgd. Echt super!!
Ashley
13 jun 2026 om 22:04
Sushi opzich lekker, gefrituurde garnalen waren lauw. Bezorgtijd stond van te voren op 30-45 minuten. Na besteld te hebben was dit een uur. Het kwam pas na anderhalf uur.
Claudia
13 jun 2026 om 14:26
Lekker sushi, goed vers!