MR. SUSHI IJSSELSTEIN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 2763 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi IJsselstein. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 10:51 Alles was verkeerd en niet lekker. Personeel was heel onbeleefd en bijdehand toen ik belde dat de bestelling verkeerd is gegaan.
24 jun 2026 om 9:10 altijd prima en verrassend snel dit keer.
23 jun 2026 om 23:28 30-45min (volgens Thuisbezorgd) werd 1uur en 30min. Absurd. Verder was het eten heerlijk en de prijs goed.
21 jun 2026 om 22:50 Was prima
19 jun 2026 om 20:59 Jammer dat het toelaat was en te warm geen koeltas met dit weer is niet slim
18 jun 2026 om 20:06 het eten was heerlijk
15 jun 2026 om 16:17 De bezorging blijft onwijs lang en onvoorspelbaar, maar de sushi is altijd goed.
14 jun 2026 om 20:36 Too long to wait and had to pick up by ourselves . Rice overcooked and all tastes are the same.
14 jun 2026 om 11:57 Snelle bezorging en top service. Zelfs op de zaterdagavond ;) In de opmerkingen een aanpassing gevraagd en dit werd rijkelijk opgevolgd. Echt super!!
13 jun 2026 om 22:04 Sushi opzich lekker, gefrituurde garnalen waren lauw. Bezorgtijd stond van te voren op 30-45 minuten. Na besteld te hebben was dit een uur. Het kwam pas na anderhalf uur.
13 jun 2026 om 14:26 Lekker sushi, goed vers!
12 jun 2026 om 22:59 Heerlijke sushi